Tuesday, December 18, 2012

Pejabat Baru

Alhamdulillah aku dah ke Kementerian baru iaitu KPT bermula hari ini (18.12.2012) selepas menangguh hampir 7 hari.

Yang buat aku terkilan, penempatan rupanya tak dibuat lagi. Aku punyalah berkejar nak siapkan kerja kat sana. Bila sampai sini, kena duduk library dulu. Hati aku rasa sangat sebak dan sedih. Masa keluar lunch tadi dengan zaim, aku nak menangis dah tengok makanan dia. Aku tetiba teringat :

1. ikan bakar bukit tunggal
2. kedai makan di gong kapas
3. keropok lekor
4. nasi dagang
5. nasi lemak ikan aye
6. restoran mujarab
7. kedai makan dekat jabatan kimia
8. ikan baung kat kg telaga (hulu trg)
9. ikan baung kat jambatan senget (hulu trg)
10. restoran kat sempadan kemaman / pahang
11. kedai makan bukit yong (sempadan besut / kelantan)
12. restoran lempeng (marang)
13. durian kg basong
14. durian lak lok
15. musang king usop belanja
16. game badminton
17. tengok anak buah main futsal (even aku tak main)
18. lepak mamak mydin
19. shopping kat mydin / giant
20. jogging kat batu burok / bukit besar

Kalau nak cerita sebenarnya banyak lagilah yang aku rindukan. Nantilah aku smabung.

1 comment:

alien said...

slow2 la adapt bro,
ko kan kuat..
kat sini ko join la zaim futsal..
hehehe