Saturday, December 1, 2012

Mimpi ngeri

Aku mengalami dua kali mimpi ngeri malam tadi. Aku benci mimpi ngeri. Serius. Masa sesi mimpi ngeri pertama, aku terjaga jam 3.15am. Sangat pagi dan gelap. Hati aku terus berdegup laju hampir 10 - 15 minit. Aku terus tak boleh lelap. 

Aku cuba jugak baring dalam gelap sambil pejam mata. Pasang ipod konon nak tenangkan perasaan dan nak dapatkan mood tidur balik. Tapi tak boleh. Aku akhirnya tertidur jam 4.15am. Macam mana aku boleh tahu waktu tu jam 4.15am? Sebab masa tu aku sangat ngantuk dan terus cek HP.

Then second nightmare happened. Shit! Aku terjaga balik jam 4.35am. Benci benci. Aku rasa seram sejuk je. Bulu roma meremang sikit. Alahai. Lepas tu pulak siap dengar bunyi benda diketuk-ketuk kat luar. Shit!

Ok, tak baik mencarut. Dah dua malam dah asyik ada benda ketuk-ketuk kat luar. Aku tahu tu bunyi binatang, tapi please. Annoy okay!

No comments: