Saturday, July 7, 2012

Dah takde keje

Ok. Taknak cakap banyak. Last week dari 29 Jun - 1 Julai telah diadakan Karnival Sukan di PERDA, Pulau Pinang. Aku tak masuk sukan. Sukan hanya untuk orang tak sihat je. Yang sihat macam aku duduk tepi sokong dan jerit-jerit.

By the way, aku sebenarnya pengurus bagi sukan Sepak Raga. Kau ada? Takde kan?! Haha. Apa yang tak best sepanjang karnival ini ialah kami duduk di rumah kongsi. I mean, seriously? 1 rumah duduk 8 - 10 orang. Rumah aku je dah 9 orang. Bergelimpangan rumah aku. Dengan TV takde, electric kettle takde. Sungguh macam orang bangla rasanya. Kedai makan jauh pulak tu. Ada satu team tu *boling* boleh duduk hotel. Straight 3 malam. Sungguh syok mereka.

Bukan bendera negeri aku. =(






Team Sepak Raga. Aku yang paling gojes sekali. =P
Tetiba mood nak makan kambing goreng pulak. Singgah Mydin beli kambing.

Kambing goreng + udang goreng. Habis makan, terus tido!

Makanya, bila takde orang yang nak datang sokong masa penyampaian hadiah tu, buat-buat pahamlah ye. Bukan taknak sokong, nak bagi pengajaran je. You all punya bajet untuk 14 orang menginap hotel 3 malam RM3200++. Bajet kami yang duduk setinggan seramai 30++ cuma RM800. Sungguh tak adil. Eh jap, tak johan pun yang duduk hotel tu. Hahaha

1 comment:

wani ezryl * said...

i heard the cost for that carnival je dah suku juta. xtau la kot salah dengar.. but.. 250k!! *pengsan* pastu dgr jugak time post mortem perbalahan sungguh hangat sekali. eh. you look gorgeous like always :)