Sunday, December 25, 2011

Rindukan 2009

Salam 1 Malaysia.

Semalam aku jalan-jalan kat Pantai Batu Burok. Tiba-tiba aku teringat balik zaman 2009 bila mana aku duduk dengan Aleng, Bidi dan Hafiz. We used to hang out at that beach. Bila petang, confirm pusing-pusing bandar dan pantai.

Sekarang, masing-masing dah kahwin. Masing-masing dah duduk kat rumah sendiri. Tinggal aku je yang membujang. Haha, rezeki lambat.

Kat pantai ni lah kami hang out.

Tahun 2009 jugalah aku pertama kali menjejakkan kaki ke luar negara. Ya, luar negara. Bukan calang-calang orang boleh pergi. Tanpa passport segala bagai. Redah naik perahu je walaupun jarak tak sampai 10 meter dari sempadan Malaysia.

Nama tempat ni Mundok, Thailaind

Tahun 2009 juga menggamit kenangan yang aku tak boleh lupa. Lepak kat Tasik Kenyir dengan Taukey Kenyir; Bidi. Taukey lah sangat kan. Aku banyak kali gak pergi ke sana. Saja lepak-lepak dan buang masa.

Sexeh tak Seven aku?

Juga aku tak boleh lupa bila mana pada tahun tu jugak, aku banyak hang out kat Pantai Pandak, Chendering. View dia mak aii, lawa gila babas! Tidak syak lagi. Aku recommend sapa yang tak pernah pi lagi, ambik masa pi sana.

Background batu pantai. Phewwww

Aku rasa, tahun 2009 lah tahun yang paling banyak menggamit perasaan aku. Jiwang je rasa kan? Tahun 2010 pun tak dilupa sebab itulah tahun aku bertunang. =)

Tata!

1 comment:

wani ezryl * said...

setiap tahun yg berlaku tu sy tak lupa sebab all the events are valuable to me :) *thank Allah i found you* <3